Caddyjä Virosta tai Latviasta

Tiedätkö hyviä linkkejä asiasta tai sen vierestä? Kirjoita tänne muiden iloksi!

Moderators: JiipeeH, Kuli

Post Reply
Antti

Caddyjä Virosta tai Latviasta

Post by Antti » Wed Jan 06, 2010 8:32 pm

Itse olen hakenut muutaman oivan harrastepelin Baltiasta ( Avo Eldo -71, Calais 2dht -70, Fleetwood -93 ja Seville -92). Pari näistä on vielä itselläni. Hintataso hyväkuntoisilla yksilöillä on, ainakin osin, sanoisinko, edullinen (jokuhan aina yrittää riistää). Vilkaise vaikkapa www.auto24.ee tai www.auto.lv . Verojahan uudempiin tietysti tulee koko käkkylän mitalla, mutta ei kuitenkaan kohtuuttomasti. Kunnon vehkeen saa Suomen kilpiin n.6000e:llä. Jos tarvitset neuvoja tai vinkkejä hakuhommista niin soittele p 0400 470728 Antti. Kerron mielelläni myös byrokratiasta ja muista kommervenkeistä.

CCE
Convertible Coupe

Re: Caddyjä Virosta tai Latviasta

Post by CCE » Fri Jan 22, 2010 12:40 am

ai että sinä ostit sen kultaisen FWB Tallinnasta :) Onnea, on hyvä auto.
Mulla on kuljetajan puolinen takasiiven kromipaneli jossain autotallissa oman FWB ajoista - jos on tarvetta.
´92 ETC

Antti

Re: Caddyjä Virosta tai Latviasta

Post by Antti » Fri Jan 22, 2010 8:42 pm

No minähän se. Svenin kultainen hieno Fleetwood on nyt hyvässä hoivassa Kuopiossa. Pidetään paneeli mielessä. Katselin näin tylsän perjantai-illan ratoksi Latviasta www.auto.lv ja sieltä retro automasinas avo de Ville -68 ei aivan alkuperäinen, mutta hienosti rakennettu!!!! Hintaa 12000E. Mikäli Ville on todella sama kuin kuvassa (aina näin ei valitettavasti ole ole).Ei hinta liene kovin pielessä. Muitakin kiinnostavia, toki vähän valtavirrasta poikkeavia, mm ruumisauto Hearse 1979 hinta 1707E ja limo 1990 3900E.

Post Reply