työkalu asiaa

Yleistä jutustelua. Rajoitetusti myös Cadillaceihin liittymättömiä juttuja.

Moderator: JiipeeH

romunummi
Coupe Seville

Post by romunummi » Sat Jan 10, 2009 3:31 pm

helsingin laakerilla on sellainen tuotemerkki kuin sata,pu-avaimet ja hylsyt ovat bilteman vastaaviin verrattuina huomattavasti laadukkaampia,kiinto lenkit ovat pidempi vartisia ohuempi lenkkipää ja mikä parasta kunnolla kiilloitettuja saa puhdistettua helpommin plussana ikuinen takuu

Cadi62
Hardtop Coupe

Re:

Post by Cadi62 » Fri Jan 16, 2009 2:18 pm

romunummi wrote:helsingin laakerilla on sellainen tuotemerkki kuin sata,pu-avaimet ja hylsyt ovat bilteman vastaaviin verrattuina huomattavasti laadukkaampia,kiinto lenkit ovat pidempi vartisia ohuempi lenkkipää ja mikä parasta kunnolla kiilloitettuja saa puhdistettua helpommin plussana ikuinen takuu

Missäs hintaluokassa ne liikkuu?
Puhutaanko lähellekkään bilteman hinta tasosta?

Sellaset kiillotetut on kyl siin mielessä hyviä, että pysyy puhtaana. Itsellä ainakin on tapana puhdistaa työkalut homman jälkeen, niin mukavampi ens kerralla alottaa uus homma.
Kun ite tekee, niin saa sellasen ku tulee...

coupe de ville 1958
Sedan Deville

Re: työkalu asiaa

Post by coupe de ville 1958 » Sat Jan 09, 2010 10:22 pm

Olikohan se nippelit .net tai jotain sinnepäin. Olen ostanut sieltä tuumaset avaimet ja hylsyt. Hinnat on sopivat ja käsitääkseni työkalut on tuotu jenkeistä. (En ole 100 saletti asiasta) Mutta olen tyytyväinen ostoksiini.

fleetwood-55
Sedan Deville

Re:

Post by fleetwood-55 » Sat Jun 19, 2010 1:06 pm

Ostin muutama viikko sitten tuon peltipakissa olevan Ampro sarjan,minkä hylsyt käyvät millisiin/tuumaisiin.Oli esittelijä paikallisessa varaosaliikkeessä kehu kovasti.Kokemusta ei vielä paljon ole,mutta kaipa ne toimivat.Hylsyissä kiinnitin huomiota niiden kevyeen painoon.Nuo Ampron pihdit on jotenkin kohlon näköisiä esim bahcoon verrattuna.

suma
Convertible Coupe

Re: työkalu asiaa

Post by suma » Sun Jun 20, 2010 2:54 pm

IKH:lta saa myös kohtuuhintaan tuumasia työkaluja,jos vaan on paikkakunnalla.Tampereelta oon ainakin ostanu ja tuntuu toimivan

Post Reply