Tapiolan maksutapakorotus nostaa verenpainetta

Yleistä jutustelua. Rajoitetusti myös Cadillaceihin liittymättömiä juttuja.

Moderator: JiipeeH

Post Reply
60 special
Convertible Biarritz

Tapiolan maksutapakorotus nostaa verenpainetta

Post by 60 special » Tue Mar 20, 2007 8:16 pm

Nimittäin minulla :evil: :evil: , on se sitten ...kele,ja ...tana , ettei noitten vakuutusyhtiöitten ahneudella ole mitään rajaa ! Tänään tuli käkkylän liikennevakuutuslasku (hyvissä ajoin tietenkin, ajokausihan alkaa siinä vapun tienoilla ), ja sitä silmäillessäni huomasin että Tapiola oli keksinyt ihka-uuden rahanlypsykeinon, nimittäin kun maksan vuotuisen laskuni neljässä erässä, niinkuin varmaan moni muukin tekee niin siitä rankaistaan 3,5 % maksutapakorotuksella :evil: :evil: !!, tekee minun osalla 18,5 E täysin hukkaan heitettyä rahaa. Soitin Tapiolan asiakaspalveluun, ja kyselin syytä moiseen korotukseen,johon Tapiolan-tyttö vastasi : Siitä on niin paljon työtä vakuutusyhtiölle, kun pitää neljä kertaa vuodessa laskuja lähetellä :shock: , johon vastasin että voi olla niin ettei minulle ehkä enää tarvi laskuja lähetellä jos vain löydän jostain yhtiön joka antaa myös jotain vastinetta rahoilleni, eikä laskuta tyhjästä. :evil: Että tämmönen tapaus tällä kertaa :evil: :evil:

sevillejussi
Convertible Biarritz

Post by sevillejussi » Tue Mar 20, 2007 9:38 pm

Kyllä, ja jos vaihdat Pohjolaan, niin saat vielä pyrokraattisemman ja ahneemman yhtiön. :oops:

fleetwood
Site Admin

Post by fleetwood » Wed Mar 21, 2007 8:24 am

Hyvä tilanne kysellä tarjouksia muista yhtiöistä, valinnanvaraa kyllä on.

Hyvä etten sortunut tuohon Pohjolaan josta tarjottiin just uusia vakuutuksia... talon vakuutus oli vaan noin tuplasti sen mikä nykyisessä yhtiössäni on :roll:
Autojen vakuutukset eivät olleet kovin pahoja.

wessu73
Sedan

Post by wessu73 » Sun May 06, 2007 8:20 am

niin ja taas itellä toisin. muutin vakuutukset tapiolasta pohjolaan niin käyttiksen liikennevakuutus laski 100€ vuosi, cadillacin vakuutus laski 200€/vuosi, ja moottoripyörän vakuutus oli halvin ja ilman seisonta-aikaa.

Post Reply