1964 DeVille USA:sta

Yleistä jutustelua. Rajoitetusti myös Cadillaceihin liittymättömiä juttuja.

Moderator: JiipeeH

Post Reply
kpv
Sedan Deville

1964 DeVille USA:sta

Post by kpv » Mon Mar 31, 2008 9:34 pm

Aion tuottaa deville 1964 convertiblen USA:sta. Onko joku käyttänyt www.raysautomotive.net palveluja? Onko luotettava toimittaja? Miten sellaisen auton vero määräytyy nykyisin?

sevillejussi
Convertible Biarritz

Post by sevillejussi » Tue Apr 01, 2008 7:37 am

Meidän yhteistyömme kariutui vaatimattomaan tiedonkulkuun, eli vastauksia tuli tai sitten ei. Ei selvinnyt minulle mistä kiikasti. Sama ongelma on siellä monella muullakin. Onko liikaa asiakkaita, vai meneekö muuten vain liikaa aikaa sähköpostien lukemiseen ja vastailuun.
Esim. kaverin piti ostaa minulle auto Eteläkaroliinasta pari kuukautta sitten, mutta vastausta en ole vielä saanut, ostiko hän sen vai ei. Tein itse johtopäätöksen, että ei ostanut. Oliko auto jo myyty, vai oliko jokin muu syy?

Minulle on tulossa auto ja toimittajana http://www.cambriaenterprises.com , Panu Virtanen, Atlanta. Mies ei ole ollut "kateissa".

Vero on 10 % tullia auton ostohinnasta ja siihen lisätään rahti, sitten kokonaissummasta 22 % alvia. Autovero "mitätön", mutta tullin sivulta näet , mitä ovat olleet.

kake

Post by kake » Wed Apr 02, 2008 8:32 pm

mistähän päin mannerta auto olisi tulossa?

kpv
Sedan Deville

Post by kpv » Thu Apr 03, 2008 1:51 pm

Se on East Havenissa, Connecticut

fleetwood-55
Sedan Deville

Re: 1964 DeVille USA:sta

Post by fleetwood-55 » Sun Apr 13, 2008 1:54 pm

kpv wrote: Onko joku käyttänyt www.raysautomotive.net palveluja? Onko luotettava toimittaja?
Autoa en ole tuottanut,mutta -55 cadillacin takalasin ostin ebaystä ja tuotin Ray`s Automotiven kautta ja ei ollut valittamista hinnassa eikä muutenkaan palvelussa.

Helmsman

Post by Helmsman » Mon May 12, 2008 8:25 am

Itse löysin oman 63' deVilleni eBaysta, kaupan paikanpäällä hoiti Merja jenkkiautot.comista kuin myös rahdin Suomeen. Ei ollut mitään ongelmia ja autokin oli parempi kuin uskalsin kuvitella. Monestihan eBay autoissa lukee Ships To: kohdassa United States only, mutta kun kaupat hoitaa maassa asuva henkilö ei homma kariudu edes siihen.
Sitten vielä kannattaa muistaa että yli 30 v. ikäisistä autoista jotka ovat suurinpiirtein orkkiskunnossa ja ehjiä kokonaisia autoja, ei mene mitään tullia. Kannattaa muistuttaa asiasta tullin luukulla kun he eivät tätä itse mitenkään mainosta. Kulut ovat siis yli 30 v. autolle alv 22% ja autovero.
deVille -63

Post Reply